ח"כ אורי מקלב: "כהנא משרת בעיקר את ליברמן, מרצ ויש עתיד"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אורי מקלב: "כהנא משרת בעיקר את ליברמן, מרצ ויש עתיד"

    ח"כ אורי מקלב תוקף בריאיון ל"מהדורה המרכזית" את התנהלותו של שר הדתות כהנא ומבהיר, "לכהנא אין אף דמות רבנית רצינית התומכת בו, מספיק לראות מי תומך בתוכניות אלו בכדי להבין את לאן פניו מועדות". על הסכנה בחוק: "נועד בעיקר למתבוללים"

    צילום: פלאש 90
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אורי מקלב התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לחוק הגיור המסוכן שאושר היום בוועדת שרים, "כהנא אינו משרת רק את ימינה אלא בעיקר את ליברמן מרצ ויש עתיד, הוא מכר את כל ערכיו בשביל זה והוא מנסה לרמות את כולם. לממשלה הזו אין משילות, כל שר חושב שהוא יכול לעשות מה שהוא רוצה וראש הממשלה אינו יכול עליהם".

    מקלב הרחיב על עזיבת הציבור הדתי את כהנא והבהיר, "לכהנא אין אף דמות רבנית רצינית התומכת בו, מספיק לראות מי תומך בתוכניות אלו בכדי להבין את לאן פניו מועדות, בהסבר שלו לחוק הוא כותב כי הגיור אינו נועד להכניס כאלה הרוצים להיות יהודים אלא כאלה המתבוללים".

    מקלב הסביר על הסכנה בחוק הגיור החדש, "הסכנה היא עצומה, כל ראש ישיבה או רב מוסד עם איזה המלצה מאיזה רב יכול לגייר. חצי מיליון המתבוללים שנמצאים פה לא התגיירו עד עכשיו כי הם לא מאמינים בזה, אין להם שום זיקה של יהדות, הם רוצים להיות כמו היהודים רק עם חותמת".

    הפגנת מליון? ח"כ אורי מקלב מבהיר, "השליחות שלנו היא כאן בכנסת ולא בארגון עצרות ענק, אם גדולי ישראל ינחו אותנו כך נארגן עצרת תפילה שעוד לא נראתה כמותה בישראל".



    0 תגובות